Hoera! Precies op 5 augustus bestonden we 101 jaar. En daar hoort natuurlijk een feestelijk logo bij.
De kroon staat symbool voor de Koninklijke Erepenning, uitgereikt door de toenmalige burgemeester Edo Haan tijdens ons Jubileumconcert op 4 november 2022. Dit alles uit naam van Koning Willem-Alexander. Deze Erepenning symboliseert het respect en de waardering die de Koning heeft voor bijzondere verdiensten van de ontvanger. Een mooi compliment in ons toen 100-jarig jubileumjaar.

Maar ook in 2023 lieten we weer van ons horen, met een voorjaarsconcert in de Koningshof, met de Aubade op de Markt en bij de Dodenherdenking, bij het monument.

Voor het najaar staat op vrijdag 3 november een concert gepland met als special guest Dennis van Aarssen. Hij is bekend als de winnaar van The Voice in 2019. Dennis is zanger met een stem als Frank Sinatra. Hij is wat men noemt een crooner. Maar ook songwriter en entertainer. Zijn zangcarrière begon dankzij de winst bij The Voice of Holland en sindsdien heeft hij 3 volledige studio-albums uitgebracht, is beloond met een gouden plaat en een Edison Jazz Award en heeft meerdere landelijke theatertours, clubtours en festivals gedaan met zijn eigen DvA Bigband.

Houd de publicaties in de gaten wanneer de kaartverkoop van start zal gaan.