Wat is B.O.M.H?

B.O.M.H. is de “kweekvijver” van de Maassluise Harmonie, bedoeld voor kinderen (en volwassenen) die nog maar kort een instrument spelen of nog niet eerder in een orkest gespeeld hebben.
De samenstelling is een zo compleet mogelijk harmonieorkest. Leden uit het A-orkest ondersteunen het B.O.M.H. wanneer dat nodig is.

Sybren Bijleveld

B.O.M.H. staat sinds het najaar van 2013 onder leiding van de enthousiaste dirigent Sybren Bijleveld en speelt goed in het gehoor liggende muziek in allerlei muziekstijlen.

Wanneer mag je meespelen?

Om in B.O.M.H. te mogen en kunnen meespelen moet je ongeveer 6 maanden les op je instrument achter de rug hebben.
Het orkest is niet alleen bedoeld voor kinderen, maar ook voor volwassenen die nog niet eerder in een orkest hebben gespeeld of na lange tijd hun instrument weer opgepakt hebben.

Repetitie

B.O.M.H. houdt haar repetitie op vrijdagavond van 19:30 uur tot 21:00 uur, in het verenigingsgebouw De Notenbalk aan de P.J.Troelstraweg te Maassluis.

Nieuwsgierig?

Kom gerust eens kijken en luisteren op vrijdagavond. Je bent van harte welkom!
Je kunt ook contact met ons opnemen via deze website.