Maestro nu al geslaagd

Met nog één week te gaan is iedere betrokkene het er eigenlijk al over eens. Het Maestro project is sowieso geslaagd. In de voorbereidingstijd van de laatste 6 maanden is er zoveel positiefs gebeurt en de wetenschap dat het concert op 5 november écht het hoogtepunt van het project zal zijn, laten weinig ruimte over voor een ander conclusie.

poster-maestro-a3Naast de nodige PR op onze eigen social media kanalen Facebook en Twitter, waar er héél veel geliked, gedeeld en geretweet werd, was er ook veel aandacht in onze plaatselijke krant, Maassluise Courant De Schakel. In de 4 weken voorafgaand aan het concert werd er elke week een kandidaat voorgesteld in een ruim artikel met foto. Ook werd de poster nog paginagroot opgenomen in de krant van de voorlaatste week van het concert. Eigenlijk zou geen inwoner van Maassluis, Maasland en Maasdijk kunnen zeggen dat ze het niet geweten hebben.

Ook aan de financiële kant van de organisatie is er de nodige inspanning verricht om het project succesvol af te sluiten. Vele ondernemers uit Maassluis wilden middels een advertentie in het programmaboekje hun bijdrage leveren aan het project.
Daarnaast werd de organisatie verblijd met een substantiële subsidie van DeltaPORT Donatiefonds Adviescommissie Maassluis.
Het DeltaPORT Donatiefonds is ondergebracht in een gezamenlijke stichting waarin Havenbedrijf Rotterdam en Deltalinqs participeren. Met het fonds onderstreept het haven- en industriële bedrijfsleven haar maatschappelijke betrokkenheid: door het verstrekken van geldelijke bijdragen aan instellingen zonder winstoogmerk welke actief zijn op het gebied van cultuur, welzijn, sport en recreatie in de directe omgeving van het Rotterdamse haven- en industriegebied.

Kaarten voor het Maestro concert zijn nog in de voorverkoop tegen een gereduceerd tarief van € 10,00 te verkrijgen via onze site en aan de balie van Theater Koningshof en bij Maassluis Punt aan de Dr. Kuijperkade in het centrum van Maassluis.
Aan de zaal zijn de kaarten € 12,50.delta-port-donatiefonds