Kaartverkoop Maestro gestart

,

Met nog

voor het slotconcert van het Maestro-project is de kaartverkoop van start gegaan.

Enkele kandidaten hmaestro_de-kandidaten-met-sebstiaan-hettemaebben al privé-direktieles en de vuurdoop voor het A-orkest gehad. De anderen krijgen dat in de loop van oktober. Zo wordt elke kandidaat de gelegenheid gegeven hun eigen muziekwerken ‘in de vingers’ te krijgen. Dit alles onder deskundige leiding van onze eigen dirigent Sebastiaan Hettema.

Voor alle informatie over het Maestro-project kunt u terecht op de speciale pagina.

Het slotconcert op 5 november belooft een heuse strijd om de gouden dirigeerstok te worden tussen de kandidaten. Tot die tijd moeten ze het nog met geleende dirigeerstokjes doen.

De kaartverkoop voor het concert is gestart. Via onze speciale pagina kunnen er kaarten gereserveerd worden. In de voorverkoop zijn de kaarten € 10,00. Aan de zaal € 12,50.

Online reserveren kan tot donderdag 3 november, in verband  met de financiële afwikkeling.

In de voorverkoop zijn kaarten ook verkrijgbaar aan de balie van Theater Koningshof aan de Uiverlaan en bij Maassluis Punt, Dr. Kuyperkade 25 in het centrum van Maassluis.

Voorproefje zien? Bekijk hieronder de ‘teaser’ gemaakt door onze video-whizzkid Thijs Montanus.