Zaterdagavond 28 december sloten de leden en dirigent van de Maassluise Harmonie het jaar af met oliebollen en bubbels in de vernieuwde eigen repetitiezaal de Notenbalk. Voorzitter Jaap Cats blikte terug op 2019. Naast dat we afscheid moesten nemen van ons Ere-lid Sjaan van der Kraan, waren er ook genoeg mooie momenten zoals een mooi voorjaarsconcert in de Groote kerk van Maassluis, en begin november een groots opgezet concert met onze vrienden van muziekvereniging Excelsior de Lier in de Priva te De Lier.

Ook werd er in de zomervakantie door een aantal fanatieke muzikanten geklust in het verenigingsgebouw. De grote zaal van de Notenbalk werd gestript en geheel vernieuwd en voorzien van nieuwe verlichting, nieuwe gordijnen en hippe kleuren op de inmiddels strakke muren. De toiletten en keuken werden geheel vernieuwd. Zo kunnen we op weg naar ons 100 jarig jubileum in 2022!

Dit jaar hadden we 3 jubilarissen. Nikita de Jong (fluit) – 12 1/2 jaar, en Alphons Alsemgeest (euphonium) en Piet Moolenaar (bas) beide maar liefst 40 jaar lid. Alle drie de jubilarissen kregen een speld opgeprikt en een bos bloemen.

Wij wensen u allemaal een fijn uiteinde en een gezond en gelukkig 2020!