decembermaand 2019

Met een vervroegd Sinterklaasfeest voor de jongste kinderen van harmonie leden in de vernieuwde zaal van De Notenbalk, maakt de vereniging zich op voor de afsluitende maand van 2019. En daarom staat de muziek alweer enkele weken in het teken van Kerst. Op zaterdag 14 december is de Immanuelkerk weer de ‘place-to-be’. Want daar kunt u weer uit volle borst meezingen met en genieten van zang en muziek van koor en harmonie tijdens het jaarlijkse Kerst-Meezing-Concert.

Ook dit jaar weer in samenwerking met Kinderkoor Wonderwijs. En zoals u gewend bent is het een kort maar krachtig concert, rekening houdend met de vele jonge leden van Wonderwijs, en is het concert weer een mix van vrolijke liedjes door Wonderwijs, verrassende kerstmuziek door de Harmonie en volop gelegenheid voor het publiek om lekker mee te zingen met de traditionele kerstliedjes. Na het concert is het weer gezellig nagenieten in de hal met warme chocomelk of glühwein met cake, tulband of iets lekkers uit de eigen keukens van (moeders of vaders van) de leden.