Bijzonder jeugdconcert

jeugdconcert Immanuel 2-7-16Zaterdagmiddag 2 juli hebben de leerlingen uit BOMH (het B-orkest van de Maassluise Harmonie) meegewerkt aan een concertje waarin de leerlingen van het gezamenlijk project van Stichting Voedselbank Maassluis en Vluchtelingenwerk Maassluis sinds afgelopen januari aan gewerkt hebben.

Sybren Bijleveld, René Wewer, Gerard de Waard en Nikita de Jong hebben de muzikantjes begeleid en vandaag gaven zij hun eerste door het publiek goed bezochte concert in de Immanuelkerk Maassluis.
Sybren schreef speciaal voor vandaag een werk waarin leerlingen die tussen de 3 weken en 2 jaar les hebben samen konden spelen. En zo kwam het dat er als finale een hele grote groep jonge Maassluizers samen muziek maakten!

Dit concert werd nu gegeven voor familie en bekenden en was tevens een try-out voor een in november te houden concert waarvoor dan ook vertegenwoordigers van gemeente en betrokken maatschappelijke instellingen uitgenodigd zullen worden.

Kijk voor meer foto’s op Facebook. Met dank aan Karel Zwaard voor de foto’s.