Maestro Maassluis

logo Maestro Maassluis3In betrekkelijke stilte wordt er door enkele leden al enige tijd gewerkt aan het project ‘Maestro Maassluis’.

Een idee dat ontstond nadat enkele jaren geleden AVROTROS startte met de televisieserie Maestro, waarbij bekende Nederlanders op de bok van de dirigent klommen om een heus symfonie orkest te dirigeren. ‘Dat moet ook kunnen in Maassluis’ was de gedachte. En nu is het zover.

De eerste kennismaking met alle betrokkenen heeft op twee repetitieavonden plaats gevonden. En we kunnen niet anders constateren dat iedereen enorm enthousiast is.

Maestro kandidatenWie zijn de kandidaten? is er een jury? Wanneer is het? En waar? Lees alle informatie over dit project op de speciale pagina. En blijf op de hoogte van alles wat er omheen gebeurt op onze facebookpagina en op twitter. Maar vooral, zet de datum van het concert alvast in de agenda. Want dit mag je eigenlijk niet missen.

Bekijk de Maestro pagina.