Najaarsconcert met Excelsior De Lier

Op 2 november 2019 vindt het tegenbezoek van Maassluise Harmonie aan De Lier plaats. En we gaan met een gigantisch orkest muziek maken in de mooiste concertzaal van het Westland, de Priva Campus in De Lier. Bijzonder aan het concert is de medewerking van solist op piano Wouter Bergenhuizen. Hij soleert in Rhapsody in Blue van Gershwin en het 2de pianoconcert van Rachmaninoff. Beide super bekend, zeker als u ze hoort.

Het orkest, nu bestaande uit de muzikanten van Excelsior De Lier en De Maassluise Harmonie, brengen verder muziek van onder ander Arturo Marquez (Conga del Fuego), Dirk Brossé (El Golpe Fatal) en James Barnes (Jubilation Ouverture). We zullen niet het lhele programma verklappen, maar we kunnen garanderen dat we u niet teleur zullen stellen.

Kaarten voor het concert zijn niet meer te bestellen online. Nog wel bij de leden en voorafgaand aan het concert aan de zaal.