Na het succesvolle jubileumconcert in november, en nu Sinterklaas het land weer verlaten heeft, kunnen wij ons weer volledig richten op het traditionele Kerstconcert. Met recht traditioneel te noemen, want het is al weer de 10de editie van het ‘Zing met ons mee’-kerstconcert. En ook dit jaar is Kinderkoor Wonderwijs weer van de partij. Sinds vorig jaar met de Sinterklaas intocht wereldberoemd en een topper op Youtube. We mogen ons gelukkig prijzen met zo’n enorm enthousiast koor.

Een ieder die uit volle borst wil zingen nodigen we uit om met ons mee te zingen, en zo in de kerstsfeer te komen. Maar ook luisteren naar leuke liedjes door Wonderwijs, mooie muziek door het orkest én naar zangeres Sarah-Leigh Ellen.

Na het kerstconcert kunt u in de hal nog luisteren naar swingende kerstmuziek door The Harmonymasters. Dit onder het genot van glühwein, chocomel en lekkere cake of tulband. Het concert begint om 19.30 uur in de Immanuelkerk, en is ook zeker geschikt voor kinderen. Toegang is gratis. Uitgangscollecte voor de kosten.