Rabo Clubkas Campagne

rabo-cc-2016Ook dit jaar doet de vereniging mee aan de sponsoractie van Rabobank Westland, de Rabo Clubkas Campagne. Waarbij leden van de Rabobank 5 stemmen kunnen verdelen over verenigingen die zij een warm hart toe dragen. Maximaal 2 stemmen per vereniging, dus minimaal 3 verenigingen en maximaal 5 verenigingen kunnen stemmen krijgen per lid. Maar gelukkig kent de Rabobank véél leden, dus zijn er ook veel stemmen te verdelen.

Uit heel de regio die onder Rabobank Westland valt doen er verenigingen mee. Zo ook de Maassluise Harmonie. Bent u lid van de Rabobank en heeft u dus kans om stemmen uit te brengen, doe dat dan zeker. En denk daarbij aan ons. Wij kunnen bijvoorbeeld voor ons jeugdbeleid best wat extra steun gebruiken. Het sponsorgeld dat wij uiteindelijk ontvangen wordt altijd goed besteed.

De stemperiode is van 27 september tot en met 10 oktober 2016. Op 31 oktober vindt de feestelijke slotavond plaats.

Kijk voor alle info op de site van Rabobank Westland Clubkas Campagne.