Voorjaarsconcert 2017

Heeft u in  november 2016 ook zo genoten van het fantastische Maestro concert? Dan is het bijna weer zover om te genieten van prachtige harmonieklanken. Zaterdag 8 april ontmoeten we u graag bij ons voorjaarsconcert in de Immanuelkerk. Daar kunt u luisteren naar muziek van ons B-orkest (B.O.M.H) onder leiding van Sybren Bijleveld en A-orkest onder leiding van Sebastiaan Hettema.

Maar niet alleen deze orkesten die u al zo goed kent, maar ook van In Harmonie, dat eerder nog de muziekgroep van vluchtelingenkinderen werd genoemd. Maar sinds de grootse presentatie tijdens de voorspeelmiddag van 19 november 2016, waar zij zelf hun nieuwe naam presenteerden, bekend als In Harmonie. Lees een en ander terug op Facebook. Zij spelen dit concert onder anderen het toepasselijke All together. En ook zullen enkele kinderen aprat en/of in kleine groepen optreden.

B.O.M.H. treedt voor het voetlicht met onder andere Truly Dutch, Irish Fantasy en The Baby Elephant Walk. En het A-orkest brengt een gevarieerd programma van échte klassiekers als de Egmont Ouverture van Ludwig van Beethoven, maar ook bekende hedendaagse muziek zoals The Rock van de gelijknamige film en Oblivion, een schitterende hobo solo door Erik van der Pol.

Kaarten zijn vanaf dit moment in de voorverkoop via deze website te reserveren en te koop bij Maassluis Punt aan de Dr. Kuyperkade 25, in het Stadshart Maassluis.