Jubileumconcert 18 november

Na een zeer succesvol jubileumreisweekend (zie voor verslag Facebook) in Zeeuws-Vlaanderen maakt de vereniging zich nu op voor het aanstaande jubileumconcert op 18 november in de Koningshof.

Dan zullen álle onderdelen voor het voetlicht treden. Naast het A-orkest, onder leiding van Sebastiaan Hettema, kunt u dan ook genieten van het zeer enthousiaste ‘In Harmonie’ en het BOMH, onder leiding van Sybren Bijleveld, én big band The Harmonymasters onder leiding van Alphons Alsemgeest.

Elke muziekgroep zal in hun eigen stijl laten horen wat er muzikaal mogelijk is in de samenstelling van die groep. De jeugd met aangepaste muziek, waar elk jeugdlid binnen haar of zijn eigen kunnen een partijtje mee kan spelen. De big band met een gevarieerd en swingend programma, en het A-orkest in twee muziekstijlen. Vóór de pauze het wat serieuzere werk, en ná de pauze gooien ze het over een heel andere boeg. Swingend, met veel begeleidingswerk voor hun gast, zangeres Esther Gijsbertsen.

Het wordt een avond die u niet mag missen. Houd de PR op Facebook, Twitter en in De Schakel in de gaten voor alle komende informatie.

Kaarten in de voorverkoop zijn via deze site te bestellen.