Muziekfestival zaterdag 17 september

Na een welverdiende vakantie van dirigent en leden starten de repetities weer op 18 augustus. Dan wordt er weer gerepeteerd voor de optredens in de 2de helft van ons jubileumjaar. Het eerste optreden staat gepland voor zaterdag 17 september. Dan ontvangen we bevriende verenigingen in de tuin achter Theater Koningshof en maken we er samen een gezellige middag van onder de noemer Muziekfestival. De deelnemende orkesten en wijzelf ook uiteraard, krijgen de gelegenheid met een mini-concertje te laten horen wat men muzikaal in huis heeft.
Vooralsnog mogen we Excelsior uit De Lier en St Radboud uit Schiedam-Kethel ontvangen, maar misschien mogen we nog andere orkesten verwelkomen. De uitnodiging loopt nog. Zet deze datum gerust in uw agenda, het zal de moeite waard zijn. Toegang is vrij toegankelijk voor publiek en de horeca van Theater Koningshof is geopend.