Activiteiten in het kader 95 jarig jubileum

Op 5 augustus was de vereniging jarig. De leeftijd van 95 jaar werd bereikt. Tijd dus om daar eens aandacht te besteden. Daarom staan de komende maanden in het teken van het jubileum.

Tot nu toe was dit jaar een jaar van samenwerking met Kunst Na Arbeid. Er waren nogal wat optredens welke gezamenlijk uitgevoerd werden, zoals de aubade op Koningsdag, de Dodenherdenking, Week van de Cultuur, een concertje in de Koningshoek én het Filmmuziekconcert tijdens het Filmfestival.

Nu gaan we weer ‘stand-alone’ verder. En dat start in het weekend van 15 t/m 17 september. Dan gaan we, zoals we al 5 maal eerder om de 5 jaar deden, een weekend op Jubileumreis. Waar we eerdere keren naar Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, België en Limburg, gaan we deze keer naar Cadzand en omgeving in Zeeuws-Vlaanderen. Voor velen nét geen buitenland.

We zijn daar terecht gekomen via 2 oud-leden die, terug gekeerd naar hun ‘roots’ bij een fanfare in Zuidzande musiceren. Daar gaan we zaterdag  september deelnemen aan een kleinschalig festival, waar fanfare en harmonie elkaar gaan ontmoeten.
Zondag 17 september gaan we in Breskens een middagconcertje geven in de muziektent aldaar. Naast muzikale activiteiten worden er ook nog wat toeristische activiteiten georganiseerd en zullen er diverse gezellige momenten zijn met de inwendige mens als belangrijkste drijfveer.
Volg onze social media voor updates.

Schrijf u ook alvast 18 november in uw agenda. Dan is er ons jubileumconcert in de Koningshof.