Eerste buitenoptreden in 3 jaar!

Met het verzorgen van de muziek tijdens de koninklijke Aubade op 27 april jongstleden beleefden we ons eerste buitenoptreden in 3 jaar met het orkest. Door de maatregelen tijdens de corona jaren 2020 en 2021 was optreden voor o.a. Koningsdag en 4 mei bijvoorbeeld niet mogelijk. Wel waren er groepjes muzikanten die bij die gelegenheden wel hun instrument uit de koffer haalden om op persoonlijke titel aandacht te besteden aan genoemde dagen. Maar dit jaar mochten we weer als orkest de Aubade muziek verzorgen. Wat een feest was dat weer, voor een markt vol Maassluisers te musiceren. En leuk dat we spontaan een serenade van het publiek kregen toen ze uit volle borst Lang zullen ze leven voor ons zongen toen gezegd werd dat we dit jaar 100 jaar bestaan.

Hopelijk mogen we in de komende zomerperiode meer van ons laten horen, met bijvoorbeeld een buitenconcert, in het kader van genoemd jubileum. Want dat willen we zoveel mogelijk in en vóór Maassluis laten horen. Dus hou De Schakel, en social media in de gaten voor aankondigingen.