Wijfelend het jubileumjaar in!

Zoals 2021 eindigde begon 2022; zonder muzikale activiteiten, want wederom een Corona lockdown. Dus sinds half december géén repetities, maar ook géén Kerst-meezing-concert. En zelfs het meezingen was al van tevoren geschrapt in verband met het voorkomen van besmettingsgevaar met Corona. En dit alles terwijl er zoveel grootse plannen waren (en nog wel zijn hoor…) om het jubileumjaar van ons 100-jarig bestaan feestelijk te openen. Helaas…

In afwachting van verdere besluiten van het kabinet over wat wél mag straks, bleef er voor ons niet meer over om in ieder geval het jubileumlogo te presenteren.
Afhankelijk van wat de komende tijd weer mag, hopen we op korte termijn weer de repetities te hervatten en dat we ons kunnen opmaken voor ons voorjaarsconcert, tevens opening van de jubileumoptredens, op 12 maart 2022. Dit wordt dan een concert op herhaling, of eigenlijk een uitgesteld concert. Want het zal een concert worden met St. Radboud uit Schiedam, dat eigenlijk in 2020 zou plaatsvinden, maar echt op het allerlaatste moment (2 dagen voor uitvoering) werd afgeblazen in verband met de eerste lockdown.

Hopelijk zal ons volgende bericht positiever zijn.