Jubileumjaar geopend

Onder toegestane maatregelen i.v.m. Corona is op kleine schaal het jubileum jaar geopend tijdens een nieuwjaarsborrel voor alleen musicerende orkestleden. Met een op verleden, heden en toekomst toegespitste korte toespraak door voorzitter Alphons Alsemgeest, werd teruggekeken naar de oprichting van de vereniging in 1922, de viering van diverse jubilea gedurende de jaren er na en hoe de toekomst er uit zou kunnen zien.

Ook werd een jubilerend lid in het zonnetje gezet. Hanneke Alsemgeest werd gehuldigd voor haar 50 jaar lidmaatschap. Altijd bescheiden aanwezig in het orkest en de vereniging, maar altijd paraat voor aankleding van eigen gebouw en decorwerk tijdens concert.  Met uit het verleden grootse themaconcerten zoals daar waren, ‘Rusland’, ‘De vier elementen’ en ‘Oorlog en Vrede’,
Ook voor het kleinschalige feestje had zij weer grrots uitgepakt, en zodoende was de zaal zeer feestelijk.

Met het proosten met een goed glas champagne werd het jubileumjaar feestelijk geopend.