Kaartverkoop Jubileumconcert gestart

Op 5 augustus bestond de vereniging precies 100 jaar. Een mooi moment om de kaartverkoop voor ons Jubileumconcert op zaterdag 5 november te starten. En dit is middels Facebook en Instagram wereldkundig gemaakt. Direct daarna kwamen de eerste reserveringen binnen. Het Jubileumconcert is bijzonder, niet alleen omdat het in het kader van ons 100-jarig jubileum is, maar ook omdat we Francis van Broekhuizen als gast solist mogen ontvangen. Daarnaast zal ook een muziekwerk uitgevoerd worden dat speciaal voor ons jubileum gecomponeerd is door Peter Habraken. Wil je zeker zijn dat je ook een plaats hebt bij dit Jubileumconcert? Bestel dan je kaarten alvast. Na betaling worden deze voor je gereserveerd en zullen voorafgaand aan het concert afgehaald kunnen worden. Bestellen kan in de webshop voor kaartverkoop.