Stadsquiz beïnvloedt vakantieperiode

In de eerste muziekloze week van de vakantieperiode heeft een groep (oud)muzikanten van de vereniging zich vol overgave op de Stadsquiz van de jubilerende Historische Vereniging Maassluis  gestort. De 35 jarige Historische Vereniging heeft met de Stadsquiz, bestaande uit 235 vragen, héél Maassluis uitgedaagd een sportieve strijd aan te gaan. En meer dan 50 teams van verenigingen, organisaties, families en gelegenheidsteams zijn de uitdaging aangegaan. Lees hierover meer op de site van de Stadsquiz.

Nu een muziekavondloze periode van vakantie is aangebroken is het tijd geworden voor het team van de Maassluise Harmonie die zich onder de naam ‘Team zonder Toeters’ heeft ingeschreven voor de quiz, om zich volledig in te zetten om alle vragen van de quiz van een goed antwoord te voorzien of de opdrachten uit te voeren. Ze hebben hier toe tot september de tijd, maar aangezien men ook nog op vakantie wil, zijn ze voortvarend van start gegaan.

Op zaterdagavond 13 juli was de aftrap in De Notenbalk. En niet alleen werd er dáár hard gewerkt aan de quiz, ook via Whatsapp ontstond een ware stortvloed aan berichten heen en weer over vragen en mogelijke antwoorden. Zo werden ook de teamleden die niet in de Notenbalk aanwezig waren gemobiliseerd. In enkele dagen waren daar enkele honderden berichtjes voorbij gekomen. En nu maar hopen dat alle inspanningen tot juiste antwoorden leidt, en wie weet tot winst in de competitie van de Stadsquiz.

Hou de ontwikkelingen in de gaten op Facebook.