Voorbereiding op Kerstperiode

,

Momenteel zijn alle leden in de ban van Kerst. Zowel het A-orkest, B-orkest BOMH en big band The Harmonymasters bereiden zich op hun eigen manier voor op de komende kerstperiode. Naast het Kerst-meezing-concert op vrijdag 16 december, waar iedereen aan meewerkt, heeft het A-orkest nog een extra activiteit op kerstavond.

kerstconcert-2016Vrijdag 16 december is het al traditioneel te noemen Kerst-meezing-concert met medewerking van kinderkoor Wonderwijs en zangeres Marjan de Groot. Om 19.30 uur begint het gratis toegankelijke concert in de Immanuelkerk. Kerstmuziek om naar te luisteren door het A-orkest en Wonderwijs worden afgewisseld met samenzang. Bij de samenzang zullen ook de leden van BOMH meespelen met het A-orkest.

Na afloop van het concert kan er in de hal nog gezellig nagepraat worden onder het genot van warme chocomel of glühwein met cake of tulband.
Dan ook kunt u nog luisteren naar swingende kerstmuziek door big band The Harmonymasters.

Het A-orkest zal verder op kerstavond zorgen voor het begeleiden van de samenzang tijdens de kerstavondviering in de Immanuelkerk. De dienst eindigt op tijd om iedereen de kans te geven nog naar de Markt te gaan om daar mee te zingen met het Kerstnachtzingen.